Dodaj wyszukiwarkę do FireFox'a

    Regulamin ,  Doladuj Telefon,  Kanał IRC, Dzwonki I Ikonki

 
 


Poprzedni temat «» Następny temat
Zanim napiszesz kliknij :P
Autor Wiadomość
@Michał 



Telefon: SE K600i
Sieć GSM: Orange/POP
Zaproszone osoby: ?
Wiek: 31
Dołączył: 08 Mar 2005
Posty: 1557
Skąd: Lublin
Wysłany: 2005-05-17, 00:15   Zanim napiszesz kliknij :P
   Skąd o nas wiesz: Z innego źródła


Kliknij:


BYKOM-STOP - Poprawna pisownia i ortografia w Internecie



Zobaczyłem w necie tą akcje :P i nawet mi się spodobała :P


:evil:
_________________
Mich@ł
 
 
 

Niewygodne-pytania.pl
~Inspiration 



Telefon: Siemens s55
Sieć GSM: Orange/ POP
Wiek: 31
Dołączyła: 02 Maj 2005
Posty: 254
Skąd: Słubice
Wysłany: 2005-05-17, 11:16   

ciekawe,ciekawe :) tylko Ci organizatorzy nie wzięli pod uwagę,że ktoś może być dyslektykiem... a poza tym może ktoś lubi tak pisać i to wlaśnie odróżnia go od pozostalych? :)
a jeżeli chodzi o mnie,to wolę pisać poprawną polszczyzną :)
_________________
"najważniejsze jest niewidoczne dla oczu" :)
 
 
 
*Michalin 



Telefon: Nokia 6288
Sieć GSM: Orange
Zaproszone osoby: 1
Wiek: 29
Dołączył: 03 Maj 2005
Posty: 1548
Skąd: Żyrardów
Wysłany: 2005-05-17, 14:21   
   Skąd o nas wiesz: Z wyszukiwarki Google


Ja tam lubie pisac tak jak lubie :) nikomu to nie przeszkadzalo jak dotad i chyba nie przeszkadza. Ale juz slyszalem o tej akcji :P jeszcze slyszalem ze jest taki program o nazwie "bluzgator" :) ktory wymysla za nas rozne wyzwiska, bluzgi :P ale tylko slyszalem :)
_________________
"Capoeira e para homen, menino e mulher, so nao aprende quem nao quer"


 
 
 
 
jerry486 



Wiek: 34
Dołączył: 04 Mar 2005
Posty: 150
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 2005-05-17, 18:53   

jakos kiedys dyslektykow nie bylo .. byl ostry poziom w szkolach i dlatego nasi rodzice i wszyscy wczesniej wiedza jak pisac poprawnie ortograficznie ..
Po prostu sie tepilo takiego glupola az sie nauczyl a nie daje sie luzy, papierki i fory ..
Popatrzcie co te luzy porobily - mamy tylu jelopow na ulicach i w szkolach ze az strach.

Przylaczam sie do akcji jak najbardziej, aczkolwiek nie zamierzam pisac uzywajac ąćźż itd bo zwalnia to predkosc z jaka pisze :P
_________________
Jesli nie wiesz jak byc szczesliwym - spytaj o to sosny.
 
 
 
~Kristo 



Wiek: 29
Dołączył: 11 Maj 2005
Posty: 67
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2005-05-17, 20:22   

jerry486 napisał/a:
jakos kiedys dyslektykow nie bylo ..

Byli lecz nie robiono niczego by to wykryć

jerry486 napisał/a:
byl ostry poziom w szkolach i dlatego nasi rodzice i wszyscy wczesniej wiedza jak pisac poprawnie ortograficznie ..

Nie wszyscy bo w to nie uwierze. Nie każdy pisze poprawnie z ludzi z PRL. Co prawda można to po wielu latach ćwiczeń zmniejszyć problemy z pisownią.

Po prostu sie tepilo takiego glupola az sie nauczyl a nie daje sie luzy, papierki i fory .. [/quote]

jerry486 napisał/a:
Popatrzcie co te luzy porobily - mamy tylu jelopow na ulicach i w szkolach ze az strach.
Lepiej milczeć niż mówić głupoty pamiętaj o tym :kwasny:

Jestem dyslektykiem jak komuś się nie podoba że robię błędy ortograficzne, źle buduje zdania to niech mnie poprawi a nie opiepsza lub obraża :mad:
_________________
"Gdy Zbyt Długo Patrzysz W Czeluść, Czeluść Zaczyna Patrzeć Na Ciebie" Friedrich Nietzsche
 
 
 
jerry486 



Wiek: 34
Dołączył: 04 Mar 2005
Posty: 150
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 2005-05-17, 23:32   

Co do tego ze byli zawsze moge sie zgodzic - moj blad

Cytat:
Lepiej milczeć niż mówić głupoty pamiętaj o tym


hahaha smieszny jestes .. troche prawdy i juz zabolalo widze .. dyslektyk .. niech no pomysle .. to cos "nie tak" prawda? nie jestes w stanie zapamietac np. czy U czy Ó i te sprawy? Wiesz - istnieja tacy co potrafia .. Czyli cos jest "nie tak" - proste ..

Nie wiem - osobiscie nie wiem w czym tkwi sek problemu dysortografii czy dyslektyzmu (szkoda mi czasu by nad sie nad tym zastanawiac) - wiem po prostu ze dane slowo pisze sie tak, a nie inaczej i koniec.

"lepiej zachowac milczenie i zostac posadzonym o glupote niz zabrac glos i rozwiac wszelkie watpliwosci" ..
wole to :P .. Ale w tym przypadku nie moglem sie powstrzymac .. Poza tym to, co powiedzialem to prawda - spojrzmy na ulice i zerknijmy do gimnazjow - nie ma co mnie tu obrazac ze mowie glupoty - mlody jeszcze jestes i moze nie widzisz ..

Cytat:
jak komuś się nie podoba że robię błędy ortograficzne, źle buduje zdania to niech mnie poprawi a nie opiepsza lub obraża


A czy ktos sie obraza? Ogolnie zostalo stwierdzone w tym poscie ze sa z tym problemy dokola i juz.

Na koniec jeszcze jedno pytanko

Powiedz mi - myslisz ze papierki i zabawy w dyslekcje itp. przyczynia sie do spadku czy wzrostu tego zjawiska?

pozdrawiam
_________________
Jesli nie wiesz jak byc szczesliwym - spytaj o to sosny.
 
 
 
~Kristo 



Wiek: 29
Dołączył: 11 Maj 2005
Posty: 67
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2005-05-18, 08:29   

jerry486 napisał/a:
hahaha smieszny jestes .. troche prawdy i juz zabolalo widze .. dyslektyk .. niech no pomysle .. to cos "nie tak" prawda? nie jestes w stanie zapamietac np. czy U czy Ó i te sprawy? Wiesz - istnieja tacy co potrafia .. Czyli cos jest "nie tak" - proste ..

Uderzyło mnie szczególnie słowo "jełop". Poczułem się urażony ale to już nieważne.
jerry486 napisał/a:
Nie wiem - osobiscie nie wiem w czym tkwi sek problemu dysortografii czy dyslektyzmu (szkoda mi czasu by nad sie nad tym zastanawiac) - wiem po prostu ze dane slowo pisze sie tak, a nie inaczej i koniec.

Jeżeli brak ci czasu by sprawdzić pewne rzeczy to nie powinnieneś się wypowiadać na ten temat gdy dla ciebie dysfunkcją ogólnie jest nie znajomość zasad ortografi i tu jest błąd w takim rozumowaniu.

Przyczynami ogólnie dysfunkcji są: zaburzenia funkcji percepcyjno motorycznych (spostrzegania wzrokowego, słuchowego, motoryki) i ich współdziałania (integracji percepcyjno motorycznej); funkcji językowych, pamięci (wzrokowej, słuchowej, ruchowej); lateralizacji, orientacji w schemacie ciała i przestrzeni, a nie tylko zapamiętanie zasad ortografi. ;)

jerry486 napisał/a:
Ale w tym przypadku nie moglem sie powstrzymac .. Poza tym to, co powiedzialem to prawda - spojrzmy na ulice i zerknijmy do gimnazjow - nie ma co mnie tu obrazac ze mowie glupoty - mlody jeszcze jestes i moze nie widzisz ..


Widze. Mieszkam w wojewódzctwie Pomorskim, który akurat ma największą ilość osób które posiadają jakąś dysfunkcje. Co prawda mamy za dużo przywilei i mogli by przestać nas rozpieszczać tymi kolejnymi ulgami.
Cytat:
A czy ktos sie obraza?

Chodziło mi żeby przestali obrażać nas ( dyslektyków ).

Cytat:
Powiedz mi - myslisz ze papierki i zabawy w dyslekcje itp. przyczynia sie do spadku czy wzrostu tego zjawiska?

Nie, lecz i bez tych papierków to zjawisko nie zniknie. To jest chorobą to trzeba leczyć. Wiele osób u których stwierdzono dysfunkcje nic z tym nie robi :!: Dla mnie to głupota nie ćwiczenie i nie walczenie z tą chorobą ponieważ sprawia czasami duże problemy w życiu codziennym :!: Im wcześniej zacznie się walczyć z tym tym lepiej dla człowieka, żałuje że u mnie stwierdzono to tak późno ( dopiero 2 lata temu )bo teraz ćwicze 2 razy więcej ( chociaż to i dobrze ).
_________________
"Gdy Zbyt Długo Patrzysz W Czeluść, Czeluść Zaczyna Patrzeć Na Ciebie" Friedrich Nietzsche
 
 
 
jerry486 



Wiek: 34
Dołączył: 04 Mar 2005
Posty: 150
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 2005-05-18, 12:02   

Cytat:
Uderzyło mnie szczególnie słowo "jełop". Poczułem się urażony ale to już nieważne.

Jezusicku! To nie mialo byc ze JESTES .. mowilem o tym co sie dzieje z mlodzieza dokola .. Jezeli przyjales to osobiscie to przepraszam

Cytat:
Jeżeli brak ci czasu by sprawdzić pewne rzeczy to nie powinnieneś się wypowiadać na ten temat

Mowilem o podlozu a nie o tym CZYM jest bo to wiem.
Interesuje mnie psychologiczne podloze tego zjawiska
Skad bierze sie taka roznica ze jedni po prostu wiedza ze pisac tak ,a ze inni nie wiedza ..

Cytat:
gdy dla ciebie dysfunkcją ogólnie jest nie znajomość zasad ortografi i tu jest błąd w takim rozumowaniu.

Wiemy dobrze ze zasady to nie wszystko .. Gdybym przed kazdym slowem mial sie zatrzymywac i przywolywac z pamieci zasady by stwierdzic jak cos napisac to nic bym nie napisal ! ..
Jest jeszcze pewnego rodzaju intuicja .. Ciekawi mnnie skad sie bierze ..
Moja siostra np ma dysortografie .. A czyta ksiazki cale swoje zycie .. Ja czytam tylko manuale do kosiarek itp glupoty - lektur prawie zadnych a mimo to w podstawowce wygralem konkurs ort.
Dlatego mnie to zastanawia ..

Cytat:
Przyczynami ogólnie dysfunkcji są: zaburzenia funkcji percepcyjno motorycznych (spostrzegania wzrokowego, słuchowego, motoryki) i ich współdziałania (integracji percepcyjno motorycznej); funkcji językowych, pamięci (wzrokowej, słuchowej, ruchowej); lateralizacji, orientacji w schemacie ciała i przestrzeni, a nie tylko zapamiętanie zasad ortografi.

No dobra .. ale skad te zaburzenia? Ot tak? Zwykle COS co mozna zalapac?
No ale kapuje - dzieki za definicje

Cytat:
Chodziło mi żeby przestali obrażać nas ( dyslektyków ).

W jaki sposob? Bo jesli mowa o stronie BYKOM STOP no coz - to jest ostra i brutalna prawda .. Jeszcze jak ktos robi same ortografy to nic sie nie dzieje wg mnie ale jak jush za3na peEsaC V tAkEe sPoSooB to masakra :P I to wlasnie powinno sie tepic.

Dobra - jesli chodzi o dys___ nic do nich nie mam ..
Jak dla mnie koniec tematu :P
_________________
Jesli nie wiesz jak byc szczesliwym - spytaj o to sosny.
 
 
 
~Kasior


Dołączył: 17 Kwi 2005
Posty: 2
Wysłany: 2005-05-18, 12:16   

tTez jestem dyzlektykiem, opinie mam od 6 klasy szkoly podstawowej i musze przyznac, ze wtedy naprawde mialam problem z pisownia .Nie chodzi o to, ze nie znalam zasad, po prostu pisalam ze sluchu (koncowki) zamienialam litery itp. W zeszlym roku musialam isc i ponownie sprawdzic, czy bedzie mi takie zaswiadczenie potrzebne, bo zdaje w tym roku mature. Powiem szczerze ze sie z lekka wkurzylam. Czemu? Dlatego, ze moim zdaniem juz taki papierek to nie dla mnie, poniewaz w momencie, gdy kilka lat temu dostalam takie orzeczenie zamiast 1 ksiazki dziennie zaczelam czytac 2, siedzialam ogladalam zdanie z kazdej mozliwej strony laczac tym samym przyjemne z pozytecznym i obecnie jak zrobie dwa bledy na cale wypracowanie to jest dobrze. Ale jak to w Polsce nikt sie moim zdaniem nie przejmowal, co tam ze bledow w czasie badania nie robilam duzo ale papierek musi byc, bo napewno dalej jestem z "dysfunkcja". Moi drodzy ja zgadzam sie z tym, ze moga byc przypadki takie jak ja-znam zasady, przeczytalam setki ksiazek i przez pewnien czas taka opinia byla mi naprawde potrzebna, ale wiekszosc dyzlektykow to nieroby, ktorzy chca sobie pomoc na egzaminach i na badaniach po prostu UDAJA, a do tego jeszcze sie tym chwala. I zgadzam sie z Jerrym, ze przez to, ze sie ich bedzie glaskac po glowach, mowic jacy to oni sa chorzy i biedni bedzie na tym swiecie coraz wiecej JEŁOPÓW tak, tak jełopów. Dlatego kopa w dupe i won do roboty!!!
 
 
moniska
Gość
Wysłany: 2005-06-15, 10:27   

Ja staram sie pisac poprawnie, ale czasami nawet sama nie zauwaze jakiegos blędu... Tak jak opowiedział Bywalec, ktos może byc dyslektykiem... Jak dotąd nik nie przyczepil sie do tego jak pisze :)
 
 
adrosx
Gość
Wysłany: 2005-07-21, 00:43   

Chu=yba dyslektyczka :P a zreszta to nie tlumaczenie ;d
 
 
~MisioPysio 



Dołączył: 08 Lis 2005
Posty: 104
Wysłany: 2005-11-13, 12:20   

Popieram całą akcje , ja staram się pisać w miare poprawnie :P
_________________
;]
 
 
~Cwaniak 



Wiek: 32
Dołączył: 01 Lis 2005
Posty: 384
Skąd: Z namiotu
Wysłany: 2005-11-13, 13:49   
   Skąd o nas wiesz: Z forum internetowego


he wkońcu ktoś mi wojne wypowiedział ... obiecuje wezne sobie to do serca i zaczne pisać normalnie :)
_________________
pier... świat byłem aspołeczny od małego , arogant wredny nic mi nie dał ja nie chce nic od niego !! eL-do-Ka :)
 
 
 
~Slim 



Telefon: siemens cx65
Sieć GSM: Plus GSM
Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 18
Skąd: Rybnik;)
Wysłany: 2006-07-05, 14:59   

według mnie pisząc bez polskich znaków nie powinno być krytkowane.
Tym samym jak ktoś tu już napisał, są dyslektycy;]
Pisząc bez polskich znaków, pisze się szybciej i lepiej:P
:)
 
 
 
@Rafał Jestem 



Telefon: XPERIA X1
Sieć GSM: Era
Wiek: 28
Dołączył: 11 Sie 2005
Posty: 786
Skąd: z afryki
Wysłany: 2006-07-05, 15:01   
   Skąd o nas wiesz: Z innego źródła


Nie trzeba używać polskich znaków, ale głównie chodzi tutaj o ortografie :) typu pisanie wogóle zamiast w ogóle itp. :p
_________________

Pozdrawiam, vogiel
W sprawach GSM nie pomagam na PW !!
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
  Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group. | Wszelkie prawa zastrzezone ! @helox.pl |  Protected by BOWI Group    
Kopiowanie jakichkolwiek elementów graficznych jak i zastosowań technicznych zabronione | Support forum phpbb by phpBB3 Assistant
 

Portal | Reklama | Gadzety na twoja komorke| Doładowania

zobacz archiwum

Darmowe statystyki